неділю, 17 квітня 2016 р.

Віртуальна книжкова виставка


Видання творів І. Франка для дітей

Франко І.Я.
Абу-Касимові капці: Араб. казка / Худож. А. Кальченко. – К.: Махаон, 2003. – 112 с.: іл.







 

Франко І. Я.
         Вибране: для серед. та ст. шк. віку/ І. Франко; упорядкув. текстів, передм., підготов. комент., прим. та навч.-метод. Матеріалів К.Г. Борисенко. – К.: Школа, 2008. – 464 с.: іл. – (Бібліотека шкільної класики).

 




Франко І. Я.
         Грицева шкільна наука: [Для мол. та серед. шк. віку] / Упорядкув. та передм. Л. Слободянюк. – К.: Школа, 2009. – 240 с.: іл.






 



Франко І. Я.
         Казки. – К.: Україна, 2003. – 320 с.: іл.




 



Франко І. Я.
         Казки: Лис Микита. Коли ще звірі говорили: Для дошк. та мол. шк. віку/ Худож. С.К. Артюшенко; [Упоряд. О.С. Яремійчук]. – К.: Веселка, 2008. – 215 с.



 




Франко І.Я.
         Коли ще звірі говорили: Казки про травин: Для мол. шк. віку. – К.: Веселка, 2011. – 88 с.: іл. – (Українській дитині).


 




Франко І. Я.
Лис Микита: Казка: Для мол. шк. віку/ Худож. С.К. Артюшенко. – 3-тє вид., зі змінами. – К.: Веселка, 2004. – 131 с.: іл.




 



Франко І. Я.
         Лель і Попель: Сучасна повість: Для ст. шк. віку/ Пер. з пол.; [Післямова І. П. Пасемка]; Худож. А.Д. Базилевич. – К.: Веселка, 2005. – 198 с.: іл.



 


Франко І. Я.
Перехресні стежки: для ст. шк. віку/ Іван Франко; передмова І. Андрусяка. – Вид 2-ге, без змін. – К.: Національний книжковий проект, 2011. – 320 с. 






Інтернет-ресурси творів І.Франка та матеріалів
про його життя і творчість
2. Чарівна скарбничка казок http://skarbnu4ka.com/tag/ivan-franko-avtors-ka-kazka/
4. Українська література http://www.ukrlit.vn.ua/author/franko.html
6. Енциклопедія життя і творчості Івана Франка http://www.i-franko.name/uk/Prose.html

Немає коментарів:

Дописати коментар